Selecteer een pagina

Reparatieverzoek

Wilt u een reparatieverzoek doorgeven? Dan kunt u onderaan deze pagina informatie doorgeven. U geeft bijvoorbeeld aan waar u een probleem heeft. En wat voor soort probleem het is. Als u alle gegevens invult, nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.

LET OP: VANWEGE DE CORONACRISIS WORDEN REPARATIES BEPERKT UITGEVOERD.

BENT U ZIEK, VERKOUDEN OF BEHOORT U TOT DE RISICOGROEP, VUL DIT ONDERAAN HET FORMULIER IN.

 

Reparatieverzoek

Glasschade of glasbreuk melden?

Neem dan rechtstreeks contact op met Samenwerking Glasverzekering via telefoonnummer 0800 – 022 61 00 of vul het formulier in: Formulier schademelding. Ook buiten kantooruren.

Is uw ruit lek? Dan wordt het niet gedekt door de glasverzekering. Neem daarvoor contact op met Woningbouwvereniging Reeuwijk.

Komt uw verwarming niet op temperatuur?
Er kunnen twee oorzaken zijn:

  1. Er zit lucht in de cv-installatie. U  moet de cv-installatie ontluchten. Dit doet u zelf.
  2. Er zit niet genoeg water in de cv-installatie. U moet de waterdruk controleren en eventueel bijvullen. Dit doet u zelf.

Ons adres

Bezoek Koningin Wilhelminahof 6, 2811 SZ REEUWIJK
Post Postbus 4, 2810 AA REEUWIJK

Telefoon (0182) 39 45 93

Openingstijden voor bezoek
Maandag t/m vrijdag: van 8.00 uur tot 12.30 uur (en op afspraak)

E-mail info@wbvreeuwijk.nl

BTW 004498033B01
RSIN nr. 004498033

 

Melden reparatieverzoek
Dit kan op de pagina  Reparatieverzoek
telefonisch: 0182-39 45 93 

Calamiteiten
Telefoon (0182) 39 45 93
Via het antwoordapparaat krijgt u informatie over wie u in zeer dringende gevallen kunt bereiken.