Selecteer een pagina

Reparatieverzoek

Calamiteiten of spoedreparatie

Alleen in geval van calamiteiten of spoedreparaties, die niet kunnen wachten tot de volgende werkdag, kunt u de keuze maken om doorverbonden te worden. U krijgt dan een medewerker van het 24-uurs servicebedrijf ‘Interswitch’ aan de telefoon. Zij nemen de melding in behandeling en zetten deze, indien noodzakelijk, door naar één van onze aannemers. De aannemer komt dan z.s.m. bij u langs. Ook kan ‘Interswitch’ buiten kantooruren contact opnemen met één van onze opzichters.

In geval van calamiteiten of spoedreparaties: telefoonnummer 0182 – 39 45 93

Niet spoedeisende reparatieverzoeken

Voor overige reparatieverzoeken vragen wij u de volgende werkdag naar ons kantoor te bellen en de reparatiemelding door te geven aan één van onze medewerkers. Wilt u een reparatieverzoek doorgeven? Dan kunt u onderaan deze pagina informatie doorgeven. U geeft bijvoorbeeld aan waar u een probleem heeft. En wat voor soort probleem het is. Als u alle gegevens invult, nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.

 

Reparatieverzoek

Glasschade of glasbreuk melden?

Neem dan rechtstreeks contact op met Samenwerking Glasverzekering via telefoonnummer 0800 – 022 61 00 of vul het formulier in: Formulier schademelding. Ook buiten kantooruren.

Is uw ruit lek? Dan wordt het niet gedekt door de glasverzekering. Neem daarvoor contact op met Woningbouwstichting Reeuwijk.

Komt uw verwarming niet op temperatuur?
Er kunnen twee oorzaken zijn:

  1. Er zit lucht in de cv-installatie. U  moet de cv-installatie ontluchten. Dit doet u zelf.
  2. Er zit niet genoeg water in de cv-installatie. U moet de waterdruk controleren en eventueel bijvullen. Dit doet u zelf.

30 APPARTEMENTEN RAADHUISWEG

Op zoek naar een nieuwbouwappartement in Reeuwijk?   In de laatste week van augustus 2024 komt de advertentie online en kunt u reageren via DÃK regio Midden-Holland.

Lees meer...