Over ons
Informatie
Financieel en verantwoording
Algemeen
Over ons
Algemeen
Woningbouwvereniging Reeuwijk is opgericht in 1961 als antwoord op de groeiende behoefte aan kwalitatief goede woonruimte. Het woningbezit is verdeeld over de kernen Driebruggen (119 woningen), Reeuwijk Brug en Sluipwijk (793 woningen), Reeuwijk Dorp (66 woningen) en Waarder (114 woningen).
Bestuurssamenstelling
Het bestuur van Woningbouwvereniging Reeuwijk wordt gevormd door de heer Vincent van Luit in de functie van directeur – bestuurder. De directeur is verantwoordelijk voor de algehele strategie en het beleid van de organisatie. Ook kijkt hij of de strategie en het beleid goed worden uitgevoerd.
Raad van Commissarissen
Samenstelling Raad van Commissarissen:
De leden van de Raad van Commissarissen worden voor vier jaar aangesteld.
Naam | Benoemd per | Herbenoemd per | Aftredend per |
Dhr. H. Remmelzwaan | 01-01-2020 | 01-01-2024 | |
Mw. M. den Ouden | 01-01-2019 | 01-01-2023 | |
Dhr. T. van Craaikamp | 11-05-2016 | 11-05-2020 | |
Dhr. K.G. Westhoff | 27-06-2017 | 27-06-2021 |
naam | geboortejaar |
functie |
deskundigheidsgebied | beroep | nevenfuncties |
Dhr. H. |
1959 | lid | financiën, lokaal huurders netwerk |
Interim Mangement |
geen |
Mw. M. den Ouden | 1977 | lid | wonen en zorg, lokaal huurders netwerk | directeur | geen |
Dhr. T. van Craaikamp | 1954 | voorzitter | vastgoed ontwikkeling | Interim Management | lid van RvC HW Wonen te Oud Beijerland |
Dhr. K.G. Westhoff | 1964 | lid | volkshuisvesting/juridisch financieel | consultant | lid van RvC WS De Leeuw van Putten en voorzitter Investeringscomité Revolverend fonds Stadshaven Rotterdam |
Voor zowel de beloning van de directeur-bestuurder als de RVC-leden worden de regel conform de Wet Normering Topinkomens(WNT) gehanteerd. Daarbij wordt voor de beloning van de RVC ook de uitwerking van de WNT door de Vereniging van Toezichthouders toegepast. In het jaarverslag is de beloning vermeld.
Bij Woningbouwvereniging Reeuwijk werken negen mensen. Zij zetten zich in voor betaalbaar wonen. De lijnen binnen onze organisatie zijn kort en het accent ligt bij de huurder.
Technische Dienst
Op deze afdeling werken drie medewerkers: een teamleider, een opzichter en een medewerker technisch- en wijkbeheer. Deze medewerkers regelen alle technische zaken. Daarnaast houden ze zich ook bezig met planmatig onderhoud en (de ontwikkeling van) projecten. Gaat u verhuizen? Dan inspecteert de opzichter uw woning. Hij maakt ook afspraken met u over hoe u de woning oplevert.
Financiën
Op deze afdeling werken twee medewerkers: een teamleider en een administratief medewerkster. Zij houden zich bezig met alle financiële zaken. Bijvoorbeeld facturen, de afrekening van de servicekosten, de begroting en de jaarrekening.
Woondiensten
Op deze afdeling werken drie medewerkers: een teamleider, een medewerkster klantcontacten en een medewerkster secretariële ondersteuning. Zij houden zich bezig met alle woondiensten en secretariële werkzaamheden. Zij zorgen onder andere voor de woningtoewijzing, de huurincasso en overlast. Zij zijn uw aanspreekpunt als u vragen heeft over wonen. Voor zowel huur als koop.
Ons adres
Bezoek Koningin Wilhelminahof 6, 2811 SZ REEUWIJK
Post Postbus 4, 2810 AA REEUWIJK
Telefoon (0182) 39 45 93
Openingstijden voor bezoek
Maandag t/m vrijdag: van 8.00 uur tot 12.30 uur (en op afspraak)
E-mail info@wbvreeuwijk.nl
BTW 004498033B01
RSIN nr. 004498033
Melden reparatieverzoek
Dit kan op de pagina Reparatieverzoek
telefonisch: 0182-39 45 93
Calamiteiten
Telefoon (0182) 39 45 93
Via het antwoordapparaat krijgt u informatie over wie u in zeer dringende gevallen kunt bereiken.