Selecteer een pagina

Algemene klachten

Heeft u een klacht over ons

 

Wij vinden het belangrijk om u goed te helpen. Daarom willen we u een goede service bieden en komen we onze afspraken na. Toch kan het zijn dat u niet tevreden over ons bent. Bijvoorbeeld omdat wij een afspraak niet zijn nagekomen. Of omdat u niet tevreden bent over de klus die een aannemer in uw woning deed. Of omdat één van onze medewerkers u niet vriendelijk behandelde.

Geef uw klacht aan ons door
Alleen dan kunnen we u verder helpen. En als het kan, dan lossen wij de klacht voor u op. Hoe u uw klacht kunt doorgeven leest u hieronder.

U kunt een klacht over onze dienstverlening op twee manieren doorgeven. Heeft u een reparatieverzoek? Ervaart u overlast? Of wilt u bezwaar maken tegen een huurverhoging? Dat geeft u op een andere manier aan ons door. Daarover leest u meer onderaan deze pagina.

Geef een klacht over dienstverlening door
1. Met een klachtenformulier
Klik hier om naar het klachtenformulier te gaan.

2. Met een brief
Schrijf ons een brief waarin u uw klacht uitlegt. U kunt uw brief opsturen naar:
Woningbouwvereniging Reeuwijk
Postbus 4
2810 AA  REEUWIJK

Wij nemen binnen drie werkdagen contact met u op
Heeft u een klacht doorgegeven? Dan belt of mailt één van onze medewerkers u binnen drie werkdagen. We zoeken samen met u naar de beste oplossing. Is er een oplossing? Dan stuurt onze medewerker u een brief. Daarin staat welke oplossing u samen heeft besproken. En eventueel welke afspraken u heeft gemaakt met elkaar.

U kunt daarna eventueel bij de geschillencommissie terecht
We doen ons best om te zorgen dat u weer tevreden bent. Bent u toch niet tevreden met de oplossing? Dan kunt u uw klacht doorgeven aan de geschillencommissie. Lees meer informatie over de geschillencommissie.

Let op: reparatieverzoek, burenoverlast en bezwaar huurverhoging meldt u anders
Heeft u een reparatieverzoek? Ervaart u burenoverlast? Of wilt u bezwaar maken tegen een huurverhoging? Dat geeft u op deze manier aan ons door:

Wat Hoe geeft u het door
Reparatieverzoek Via onze website Reparatieverzoek
Of u belt ons: (0182) 39 45 93 (keuze 1).
Zorg en Overlast Via onze website Burenoverlast en Zorg
Of u belt ons: (0182) 39 45 93 (keuze 2).
Bezwaar huurverhoging U belt ons: (0182) 39 45 93 (keuze 2)
Of u stuurt een e-mail naar: info@wbvreeuwijk.nl.

U kunt ook tips of complimenten doorgeven
Wij horen graag welke verbeteringen u ziet. Of wat u goed vindt gaan. U kunt een e-mail sturen naar info@wbvreeuwijk.nl.

Ons adres

Bezoek Koningin Wilhelminahof 6, 2811 SZ REEUWIJK
Post Postbus 4, 2810 AA REEUWIJK

Telefoon (0182) 39 45 93

Openingstijden voor bezoek
Maandag t/m vrijdag: van 8.00 uur tot 12.30 uur (en op afspraak)

E-mail info@wbvreeuwijk.nl

BTW 004498033B01
RSIN nr. 004498033

 

Melden reparatieverzoek
Dit kan op de pagina  Reparatieverzoek
telefonisch: 0182-39 45 93 keuze 1,
voor alle overige vragen: keuze 2

Calamiteiten
Telefoon (0182) 39 45 93
Via het antwoordapparaat krijgt u informatie over wie u in zeer dringende gevallen kunt bereiken.