Algemene klachten
Informatie
Onderhoud
Klachten
Heeft u een klacht over ons
Wij vinden het belangrijk om u goed te helpen. Daarom willen we u een goede service bieden en komen we onze afspraken na. Toch kan het zijn dat u niet tevreden over ons bent. Bijvoorbeeld omdat wij een afspraak niet zijn nagekomen. Of omdat u niet tevreden bent over de klus die een aannemer in uw woning deed. Of omdat één van onze medewerkers u niet vriendelijk behandelde.
Geef uw klacht aan ons door
Alleen dan kunnen we u verder helpen. En als het kan, dan lossen wij de klacht voor u op. Hoe u uw klacht kunt doorgeven leest u hieronder.
U kunt een klacht over onze dienstverlening op twee manieren doorgeven. Heeft u een reparatieverzoek? Ervaart u overlast? Of wilt u bezwaar maken tegen een huurverhoging? Dat geeft u op een andere manier aan ons door. Daarover leest u meer onderaan deze pagina.
Geef een klacht over dienstverlening door
1. Met een klachtenformulier
Klik hier om naar het klachtenformulier te gaan.
2. Met een brief
Schrijf ons een brief waarin u uw klacht uitlegt. U kunt uw brief opsturen naar:
Woningbouwvereniging Reeuwijk
Postbus 4
2810 AA REEUWIJK
Wij nemen binnen drie werkdagen contact met u op
Heeft u een klacht doorgegeven? Dan belt of mailt één van onze medewerkers u binnen drie werkdagen. We zoeken samen met u naar de beste oplossing. Is er een oplossing? Dan stuurt onze medewerker u een brief. Daarin staat welke oplossing u samen heeft besproken. En eventueel welke afspraken u heeft gemaakt met elkaar.
U kunt daarna eventueel bij de geschillencommissie terecht
We doen ons best om te zorgen dat u weer tevreden bent. Bent u toch niet tevreden met de oplossing? Dan kunt u uw klacht doorgeven aan de geschillencommissie. Lees meer informatie over de geschillencommissie.
Let op: reparatieverzoek, burenoverlast en bezwaar huurverhoging meldt u anders
Heeft u een reparatieverzoek? Ervaart u burenoverlast? Of wilt u bezwaar maken tegen een huurverhoging? Dat geeft u op deze manier aan ons door:
Wat | Hoe geeft u het door |
Reparatieverzoek | Via onze website Reparatieverzoek Of u belt ons: (0182) 39 45 93 |
Zorg en Overlast | Via onze website Burenoverlast en Zorg Of u belt ons: (0182) 39 45 93 |
Bezwaar huurverhoging | U belt ons: (0182) 39 45 93 Of u stuurt een e-mail naar: info@wbvreeuwijk.nl. |
U kunt ook tips of complimenten doorgeven
Wij horen graag welke verbeteringen u ziet. Of wat u goed vindt gaan. U kunt een e-mail sturen naar info@wbvreeuwijk.nl.
Groot onderhoud Rietveldwoningen
De 52 om-en-om-woningen in Reeuwijk krijgen een instandhoudingsbeurt voor 25 jaar. Daarbij wordt de buitenschil van de woningen aangepakt en worden de woningen energetisch verbeterd naar minimaal label B. Tevens krijgt de overgang van de privétuinen naar het openbare...
Ons adres
Bezoek Koningin Wilhelminahof 6, 2811 SZ REEUWIJK
Post Postbus 4, 2810 AA REEUWIJK
Telefoon (0182) 39 45 93
Openingstijden voor bezoek
Maandag t/m vrijdag: van 8.00 uur tot 12.30 uur (en op afspraak)
E-mail info@wbvreeuwijk.nl
BTW 004498033B01
RSIN nr. 004498033
Melden reparatieverzoek
Dit kan op de pagina Reparatieverzoek
telefonisch: 0182-39 45 93
Calamiteiten
Telefoon (0182) 39 45 93
Via het antwoordapparaat krijgt u informatie over wie u in zeer dringende gevallen kunt bereiken.