Vanaf 1 maart 2022 verandert de werkwijze voor het melden van reparatieverzoeken buiten kantooruren. Wanneer u vanaf voornoemde datum buiten onze kantooruren belt voor een reparatieverzoek, dan krijgt u ons antwoordapparaat.
Calamiteiten of spoedreparatie
Alleen in geval van calamiteiten of spoedreparaties, die niet kunnen wachten tot de volgende werkdag, kunt u de keuze maken om doorverbonden te worden. U krijgt dan een medewerker van het 24-uurs servicebedrijf ‘Interswitch’ aan de telefoon. Zij nemen de melding in behandeling en zetten deze, indien noodzakelijk, door naar één van onze aannemers. De aannemer komt dan z.s.m. bij u langs. Ook kan ‘Interswitch’ buiten kantooruren contact opnemen met één van onze opzichters.
In geval van calamiteiten of spoedreparaties: telefoonnummer 0182 – 39 45 93
Niet spoedeisende reparatieverzoeken
Voor overige reparatieverzoeken vragen wij u de volgende werkdag naar ons kantoor te bellen en de reparatiemelding door te geven aan één van onze medewerkers. U kunt uiteraard uw reparatieverzoek ook melden via onze website.
Vragen?
U kunt ons bereiken op werkdagen van maandag tot en met donderdag van 08.00 tot 16.00 uur en op vrijdag van 08.00 tot 12.30 uur via telefoonnummer 0182 – 39 45 93 of via de mail info@wbvreeuwijk.nl.
Ons adres
Bezoek Koningin Wilhelminahof 6, 2811 SZ REEUWIJK
Post Postbus 4, 2810 AA REEUWIJK
Telefoon 0182 - 39 45 93
Openingstijden voor bezoek
Maandag t/m vrijdag: van 8.00 uur tot 12.30 uur (en op afspraak)
E-mail info@wbvreeuwijk.nl
BTW 004498033B01
RSIN nr. 004498033
Melden reparatieverzoek
Dit kan op de pagina Reparatieverzoek
telefonisch: 0182-39 45 93
Calamiteiten
Telefoon 0182 - 39 45 93
Via het antwoordapparaat krijgt u informatie over wie u in zeer dringende gevallen kunt bereiken.
Recente reacties